ČSN EN ISO 9001:2016 - Management kvality
Záměry a cíle společnosti:
- Důsledně a odpovědně přijímat a projednávat poptávky a objednávky včetně všech specifikací a požadavků zákazníka a účastníka
- Poskytovat služby takovým způsobem, aby byl zákazník maximálně spokojen
- Důsledně odstraňovat všechny příčiny problémů
- Udržovat a uchovávat patřičné dokumenty tak, aby bylo možno v případě potřeby prokázat shodu
- Průběžně a trvale zlepšovat systém managementu kvality na základě vnitřních a vnějších výsledků z provedených hodnocení, analýz a auditů
- Podílet se na zlepšování kvality životního prostředí
- Zvyšovat odbornou způsobilost zaměstnanců pro zkvalitnění poskytovaných služeb
ČSN ISO/IEC 27001:2014 - Bezpečnost informací
Záměry a cíle společnosti:
- Ochrana informací proti neautorizovanému přístupu
- Udržování důvěrnosti informací
- Integrita informací prostřednictvím ochrany proti neoprávněným změnám
- Dostupnost informací oprávněným uživatelům
- Dodržování legislativních a smluvních požadavků
- Základní znalosti zaměstnanců o používání svěřených předmětů
- Prevence a detekce programového vybavení a jeho zabezpečení
- Plánování kontinuity činností organizace
- Důsledky při porušení bezpečnostních zásad